11 Nisan 2009 Cumartesi

VE MANGAL KEYFI

Havalarin günesli olmasi ve Almanya´tatil olmasi sebebi ile bu günlerde bir hayli
gezdik.Bu gezide yalniz degildik.Her yere arkadasim Aysel ve esi ile birlikte gittik.
Bu güzel mangal keyfide zaten onlarin fikriydi.Bizi mangal icin evlerine davet
ettiler.Hersey cok güzeldi.Güzel vakit gecirdik.
Ayselcim hersey icin tesekkür ederim.Ellerine saglik canim......

[IMG_0458.jpg]

ve son olarakikram edilen nefis meyva salatasi.
Vanilyasosu ile birlikte harika bir ikram oldu......

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Günaydin Canim,

insaALLAH iyisindir...

Sunumun hos :-)) ne demek her zaman yine gelin, bu aralar tam mangal havasi :))

insaALLAH böylede kalir :-))

Sana güzel ve rahat bir günesli gün dilerim :-))

hoscakal canim

silayi öptümmm :-))

Adsız dedi ki...

selamlar yurdanurcum :))

nasilsin canim? dünkü öglen hos gecti, iyikide gelmisiniz :))

canim seni izledigim kisilerin listesine aldim, sne blogspota kayit olunca yazmali bir okuyu, ismim yazmali. tam olarak ne yaziyor orda. ben sandimki blogspot adresim yaziyor. kevserde aysel gürsoy yaziyr, sasirdim cünkü profilimde soyadim aslinda yazmiyor :))

send enasil gördündü diye merak ettim canim, bi bak habe rver oki :))

hadi hoscakal, iyi bir gün gecirmeni diliyorum