25 Mart 2009 Çarşamba

CITIR CITIR SIMIT




Ben bu tarifi blog arkadasimiz acemisef`in sitesinde gördüm ve denedim.
Tek kelime ile süper oldu.Tadina baktigim gibi bilgisayarin basina gecip
sizlerle paylasmak istedim.Ben ayrica bu tarifte simit saraylarinda
yapilan sucuklu,zeytinli ve kasarli sekillerinide denedim ve cok
güzel oldular.
Memleketten uzakta olunca insan en cok simitin tadini ariyor.Iste
simitin tadini özleyenler icin tarifi yayinliyorum.

-1 subardagi ilik süt(240ml)
-1/2 subardagi ilik su(120ml)
-1 adet yumurta
-1 yemek kasigi tozseker
-2 yemek kasigi siviyag
-1,5 tatli kasigi tozseker
-1 yemek kasigi kurumaya
-un (yaklasik bir kilo)
üzeri icin;
-2 yemek kasigi pekmez
-1 caybardagi su
-susam
hazirlanan simitler pekmezli suya batirilip susama bulanir.

7 yorum:

ahsapboyaci dedi ki...

merhabalar ellerine sağlık arkadaşım

atesböcegi dedi ki...

ellerine saglik canim, süper ötesi olmus. canim cekti. gurbette tabi dedigin gibi simitin yeri farkli, annemler her geldiginde illa bir kac tane getirirler. burdada var ama Türkiye´dekinin yerini tutmuyor. cok basarlili olmus. ellerin dert görmesin canim sevgiler.

Adsız dedi ki...

selamlar yurdanurcum,

vay vay vaaayyy buda ne kiz, ellerine saglik süper nefis cok lezzetli görünüyor...

eee bir dahakine gelince yaparsin demrisim :)))

canim gercekten cok hos olmus ya, tadida mükemmeldir :))

sana rahat ve sakin bir hafta sonu dilerim, öptüm canim

Adsız dedi ki...

selamlar canim,

insaALLAH iyisindir...

aaa yorum niye ulasmadi acaba, simitleri görür görmez yazdim...

yurdanurcum ellerine sgalik, ynai bu simitleride yaptin ya resmen LECKERRRRRRRR cok nefis görünüyor canim, eee artik bizde gelince bir gün yapariz :)))

dermisim yaniii :-)))

ay canim bend esimdi yatmadan önce bi maillere bakaiym dedim... simdi yatmaya gideirm az dinleneyim, islerimi hal ettim ohh rahatim simdi :)))

sana ve ailene hayirli geceler dilerim,

silaya öpücükler yollarim...

bye bye

Adsız dedi ki...

Nefis görünüyorlar, ellerinize saglik. Sevgilerimle.

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Ellerine sağlık harika olmuşlar. İçlerine malzeme koyma fikri süper, iki gün önce yine yapmıştım, keşke önceden görseymişim yazını :(

Adsız dedi ki...

selamlar yurdanurcum,

ay inan canim bugün camasir yikama günüm oldu :-))

battaniyeleri, nevresimleri hepsini yikadim ve disarida komsunun camasir ipleri varya hepsini oraya astim, komsu tatilde:)) hem zaten herkes kullanabiliyor orayi bende astim, inan kalin kalin büyük battaniye 1 saat icinde kurudu masaALLAH yaa günesi degerlendirmek gerekiyor :))

canim sakin silanin kot pantolunu arama, bizde kalmis :-))

sana iyi ve dinlendirici bir pazar dilerim öptümmm