29 Kasım 2008 Cumartesi

MANTI













Ben burada manti tarifinden daha cok pratik bir aleti anlatmak istiyorum.Manti
yapimini zaten bilmeyen yoktur.Ama zahmetlidir.Resimde görmüs oldugunuz
kesme aleti ile manti kapatmaya ayirdigimiz zaman tamamen ortadan kalkiyor.
Zaten en zahmetli kisimda bu degilmidir.
Bu aletin demir olan bicak kismi hamuru keserken kenarindaki beyaz plastik kisimda
mantilarinizin kenarini kapatmis oluyor.yani keserken bir yandanda mantilariniz
kapanmis oluyor.Buna benzer tek kesmeye yarayan aleti biliyordum ama bunu ilkkez
gördüm.
Gercekten cok pratik.Bende tavsiye üzerine almistim.Gercekten memnun kaldim.
Hamur ortadan ikiye katlanip iz yapilir ve yarisina belirli araliklarla kiyma konulur.
Diger yarisi üzerine kapatilip aralardan kesilir.Ben bu aleti migros`dan aldim....


Hiç yorum yok: