29 Kasım 2008 Cumartesi

ARKADAS SOFRASI













Hafta sonu arkadasim Aysel http://www.ayselinmutfagi.blogspot.com/ ve esi Murat
bize geldi.Onlar icin hazirladigim menü;
-peynirli pohca
-pastirmali baguette(kücük ekmekler)
-sosisli milföy
-patates salatasi
-kereviz salatasi
-kuru incir,kayisi ve ceviz tabagi
PEYNIRLI POGACA
-3 adet yumurta(2 sarisi üzerine ayrilir)
-1 su bardagi ilik süt
-1 su bardagi siviyag
-2 yemek kasigi margarin
-2yemek kasigi Quark(süzme yogurt)
-1 paket yas maya
-yarim paket kabartma tozu
-1 corba kasigi tuz
ici icin beyaz peynir ve maydonoz...
-1 tatli kasigi seker


1 yorum:

Adsız dedi ki...

selamlar canim,

resimler cok hos olmus, tekrardan o güzel sofra icin tsk ler canim,

ay ister manti ister dondurmali tavuk gögsü ister elmali kurabiyeler yada mercimek corbasi hersey harika :)))

sen tarifleri toplayip öyle yayinliyorsun sen varya :))

canim kendine iyi bak, silayi bizim yerimize öp :)) dün fatih abi yatili kaldi bizde aksam tutturdu freimarka gidelim, inan sizlerle pazar onunla dün ücümüz gittik, istedigim tavsan vardiya murat kazandi bana ve bir ayicik cok sevindim :)) dün cok bostu kimse yoktu havada iyidi cok rüzgarli degildi iyi gecti :))

hadi görüsürüz canim, ach yaa gökhan dün hic sasirmadi murat diyince ayselle alisverisdeyiz diye, canikom dün ise gitmedim sabah karnim felaket aridi üsüttüm sandim cünkü aksam üstü cok rüzgarliydi ya sanki baya vurdu gibi...

ama simdi iyiyim bu sabha ise geldim tek az bogazim agriyor kiz noluyor... hastami olcam anlamadimki :-))

iyi bak kendine, öptüm canim