19 Nisan 2008 Cumartesi

PEMBE YAS PASTA




Aslinda bu pasta icin tarif edilecek pek birsey yok.Hazir 3 katli pasta keki kullandim.

Ara kremasi icin yarim litre sütün icine ( türk kahvesi fincani ile) 2 fincan seker ve

iki fincan unu katip kaynayincaya kadar karistirdim.Ocaktan alinca 50 gr margarin

ekledim ve sogumaya biraktim.Bu arada 1 bardak süt icine 2 paket kremsanti

ekleyip cirptim.Soguyan muhallebi ile krem santiyi son olarak iyice karistirdim ve

pastanin ara katlari icin kullandim.Üstü icin 1 paket kremsanti hazirlayip cok az

gida boyasi kattim.Üzerini süsledim...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

tebrik ederim dedigin kadar var.goruntu harika

Adsız dedi ki...

isimsiz degil sadece kaydolamadim.ben serap komsun

serap dedi ki...

tamam kiz yaptim.bundan sonra takipcinim.yemekleri deneyecem insallah