10 Mayıs 2009 Pazar

KIZIM SILA 3 YASINDA


Nihayet kizim silanin haftalardir sabirsizlikla bekledigi dogum gününü
kutladik.misafirlerimiz kalabalik oldugu icin 2 cesit pasta hazirladim.
Biri cikolatali digeri
ise meyvali olarak hazirladim(cilek,kiwi ve muz)
Pasta görünümlü bu patates salatasinin yapimi cok kolaydi.
Patataesleri hasladim ve icine dereotu,maydonoz,zeytinyagi ve tuz ile birlikte
yogurdum.Kek kalibinin icini strec film ile kaplayip harcin yarisini icine ezerek
yaydim.Araya moyonezli hazirladigim rus salatasi koydum.Tekrar kalan patatesli
harci üzerine koyup iyice bastirdim.dolabta bir süre bekletip kaliptan cikardim..





menüde neler vardi;
-cikolatali pasta
-meyvali pasta
-patates salatasi
-peynirli pogaca(tarifi sitemde mevcut)
-buzluk böregi
-ispanakli börek
-dolma
-susamli cubuklar
-truff
-kereviz salatasi(tarifi sitemde mevcut)

Buzluk böregi,ispanakli börek ve truff´un tariflerini en kisa
zamanda ayrintili olarak yazacagim....


ve sila arkadasi arda´ninda yardimi ile hediyelerini aciyor.


6 yorum:

taha sevindik dedi ki...

itiiyiki doğdun sıla nice mutlu yıllara seni çok öpüyorum çok özledim gelmeni sabırsızlıkla bekliyorum

Adsız dedi ki...

kizinizin dogum günü kutlu olsun ,nice yaslara .Her iki pastanin tarifini bekliyorum ........



sibel

atesböcegi dedi ki...

Masallah Sila ne tatli öyle. Dogum günü kutlu olsun. Nice hep birlikte mutluluk ve huzur icerisinde gecireceginiz uzun yillara.
Canim blogumda duvar taslarini nerden aldigimi sormussun. Daha öncede soranlar oldugu icin yazmistim aslinda yorumlara. Ama atlamissin herhalde.
Schreibwarenladenden aldim. Bazi Baumarktlardada oluyor, mesela Hornbach. Bastel ve Hobbydükkanlarindada vardir. Internet Ebay´dede var, hatta her renk tasta. Taslli duvar kagidimi begenmene cok sevindim. Olur sende yaparsan bloguna koyarsan mutlaka haberdar et beni olurmu? Seker kizini ve seni öpüyorum Yurdanurcum. sevgiler...

Adsız dedi ki...

selamlar canim yurdanurcum,

inan cok güzel bir aksam gecirdik sizde, hersey icin sagol ve tekrardan ellerine saglik canim...

sila baya bi sevindi, insaALLAH tüm dilekleri gercek olur canim...

Ben isdeyim ve cok uykulu bir haldeyim, yorumunu okudum acildim :))

öptüm canim,

görüsürüz

Adsız dedi ki...

yurdanurcum esin is arkadasim diyorki,

yurdanura söylesene benide takip ettigi listeye eklesin :))

http://esinindamaktadi.blogspot.com

öptüm canim

hayirli günler

Adsız dedi ki...

selam yurdanurcum,

iyisin umarim... gel bak bi sayfama mimledim seni :))

öptüm canim