7 Kasım 2009 Cumartesi

IYIKI DOGDUN BARIS





Ben bu pastayi arkadasimin oglu icin hazirladim.Pandispanyayi ilk
kez kendim hazirladim.Önceleri hep hazir kullaniyordum.Artik kendim
yapacagim.Gercekten yumsacik ve güzel bir kek oldu..

Pandispanya icin;

-4 yumurta
-4 türk kahvesi fincani tozseker
-4 türk kahvesi fincani un
-2 yemek kasigi siviyag
-3 yemek kasigi kaynar su
-1 paket kabartma tozu
-1 paket vanilya

Öncelikle yumurtalar cirpilir ve seker ilave edilir.Seker eriyene kadar cirpmaya
devam edilir.Su ve yagda katilir.En son un,kabartmatozu ve vanilya ile az karistirilip
önceden isitilmis firinda pisirilir.
Ben bu pasta icin 3 defa bu keki hazirladim.3 katli ve bu büyüklükte
bir pasta elde ettim...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

selam canim,

pasta cok güzel olmus...

canim su domates ekmekciklerinin tarifini versene :)) cok begenmisidk o gün, tekrardan ellerine saglik...

yurdanurcum cikolata suffle tarifine baktim hem 3 yumurta yaziyor hem 2 yumurta sarisi? hmm 3 yumurta hamur icin ama o 2 yumurta sarisi nereye gircek, yine hamurami?

canim öpüyorum snei, ben isdeyim bugünden itibaren basladim yine

sevgilerimle aysel