4 Ocak 2009 Pazar

TIRAMUSU

-Kedi dili bisküvi
-350gr Mascarpone(labne peyniri)
-1 paket vanilyali puding
-1 yemek kasigi Neskafe

Öncelikle vanilyali puding üzerindeki tarife göre hazirlanip
sogumaya birakilir.Soguyan puding Maskarpone ile iyice karistirilir.
Neskafe 1 bardak su ile karistirilir.Bisküviler bu kahveli suya cok az banilip cam
tepsiye dizilir.Bir sira dösenen bisküvilerin üzerine hazirlanan krema dökülür.
Yeniden bir sira bisküvi dizilip üzeri krema ile kaplanir.En son olarak
üstüne kakao serpilir.Buz dolabinda bir aksam bekletilir..
Afiyet olsun....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

huhu canim,

nasilsin?

kiz bu tarifi ne zaman yaptin, arsivdenmi yenimi :))

yeni ise beni niye cagirmadin hihi :))

ellerine saglik, nefis olmus canim...

ben isdeyim, isler az yogun malesef...

silayi öp benden,

gökhana selamlar...

öptüm bye bye

Adsız dedi ki...

iyi aksamlar canim,

murat demin aradi isler yokmus, oda simdi gökhanin yanina gidiyormus kahve icmeye :))

bizimkiler bulusuyor anliyacagin :))

bende artik saat 18de evd eoluyorum, saat 16:30 da paydoz ediyorum artik...

eve geldim evi topladim, apothekenschranki bi yiktim ve yeniden yerlestiridm, icim rahat artik :))

yemek yaptim, yerleir süpürdüm oturdum cappucino ictim hihi :)) azda keyf yani dimi...

yarin ablamin dogum günü cumartesi ona misafirlige gitcez...

ne hediyeler aldigimizi demeiym, kimbilir senin sayfanada giriyordur o hihi :)) yarin frei almis, internetde gezme imkani olabilir :))

hayirli aksamlar canim öptüm seni

Adsız dedi ki...

canim sayfama girsene ablam icin yorum birak dogum günü :)