23 Ocak 2009 Cuma

DIZMANA




Kayinvalidemin yapmis oldugu cok lezzetli bir hamur isini
sizlerle paylasmak istiyorum.Kendim hic yapmadim ama
cok yedim.Gercekten tavsiye ederim.Yapim asamasini
biraz resimledim.Umarim yapimi anlasilir olmustur..

Hamur malzemeleri;
-500gr un
-1 su bardagi süt
-2 yemek kasigi siviyag
-1 paket yasmaya
-tuz
-yeteri kadar su

ic malzemesi;
-yeteri kadar beyazpeynir
üzeri icin;

-1 kase dolusu yogurt
-yarim cay bardagi siviyag
-tuz

Hamur hazirlanip mayalandirilir.Hamurdan bir parca alinir
resimde görüldügü icin acilip icine beyaz peynir konulur.
Rulo seklinde sarilip 2 parmak genisliginde kesilir.Peynir
görülecek sekilde tepsiye konulup hafif bastirilir.
üzerine yogurtlu karisim dökülüp firinda pisirilir.

2 yorum:

atesböcegi dedi ki...

Aman yarabbim bu ne enfes bir yemek. Agzimin sulari akti adeta.
Cok güzel görünüyor lezzetide eminim öyledir.

Blogunuz cok basarili kutlarim. Takip listeme aldim, zevkle takip ediyorum.

Banada beklerim
www.atesbocegim.blogspot.com
sevgiler Ümmühan

Adsız dedi ki...

selamlar canim

süper görünüyor

hmm tam peynirli tortelliniye benziyor, auflauf olarak yapilmis gibi...

inan tadini düsünebiliyorum :))

kiz tarifi sende ögren bizede yaparsin :-)))

canim iiy bir hafta sonu dilerim sana...

öptümmmm